Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Ara mateix, hi ha prop de 9.000 tombes sense titular plenament identificades
L’Empresa Funerària Municipal de Palma ha intensificat la campanya per identificar els titulars de prop de 9.000 tombes del cementeri palmesà. I és que en molts de casos, encara figura de titular una persona que ja ha mort i això dificulta la gestió de la tomba.
Al cementeri de Palma hi ha 44.500 tombes i ara, prop de 5 mil tenen aquest adhesiu. És part d’una campanya de l’Empresa Funerària Municipal per a identificar els titulars de les tombes, i avui, Tots Sants, han aprofitat per instal·lar també una paradeta informativa.
En molts de casos, les dades són incompletes, sense cap telèfon de contacte o hi figura de titular una persona que ja és morta. L’Empresa Funerària necessita actualitzar la informació i identificar els titulars per poder fer la gestió de les tombes, que són una concessió. A més, s’han d’abonar 12 euros anuals en concepte de manteniment.
Ara mateix, hi ha prop de 9.000 tombes sense titular plenament identificat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital