L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ja es comptabilitzen 27 agroturismes i 6 hotels rurals, així com una desena llarga de projectes en tramitació
L’obertura de nous establiments turístics al camp de Menorca gairebé iguala els de turisme interior, una oferta que ha experimentat un boom en els darrers tres anys a Maó i Ciutadella. A més, les 663 places turístiques que hi havia al camp l’any 2018 es multiplicaran enguany, ja que els ajuntaments tenen en marxa multitud de sol·licituds de llicències, però encara sense quantificar.
Fontanille serà un dels agroturismes més grans de Menorca. Comprendrà dues finques agrícoles del terme municipal d’Alaior, Torre Vella amb 17 places turístiques, i la de Santa Ponça, amb 22. Els operaris hi fan feina a contrarellotge perquè els seus propietaris, francesos, tenen prevista la seva inauguració la primera setmana de juliol. Les varen comprar fa tres anys però els tràmits de llicència han estat molt lents.
El turisme rural és la segona oferta hotelera més creixent a Menorca, per darrere del turisme d’interior que, no obstant això, el supera en places turístiques. Al 2018, hi havia oberts 32 establiments d’aquest segment, concretament 26 agroturismes, 3 més que al 2015, i 6 hotels rurals. A més al 2019, encara sense xifres tancades, hi ha molts municipis que tramiten nous projectes com aquest que és en exposició pública.
Els metres del terreny, més que els d’un hotel rural, i una activitat agrària preferent són els factors determinants per obtenir una llicència d’agroturisme. A més, les cases del lloc han d’haver estat contruïdes abans de l’any 1960.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues