Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Professionals de la Fundació RANA els oferiran orientació i tractament psicoterapèutic
El Centre Assessor de la Dona de Menorca (depenent del Consell Insular) posarà en marxa al setembre un programa d’atenció psicològica a persones adultes que varen patir abusos sexuals durant la infantesa o adolescència. De la mà de les professionals de la Fundació RANA se’ls oferirà orientació, acompanyament i tractament psicoterapèutic. El programa consta de deu sessions individuals i sis de grupals, de participació voluntària, en les quals es treballa l’autoprotecció i s’ajuda a rompre l’estigma d’haver patit abusos durant la infància.
Per accedir al programa, sigui directament o mitjançant derivació professional, la persona usuària haurà de contactar amb el Centre Assessor de la Dona. Les primeres entrevistes de valoració per poder entrar en el programa les durà a terme una psicòloga experta en abusos sexuals de la Fundació RANA, que serà la mateixa terapeuta que desenvoluparà la resta de sessions. Està previst que aquesta professional es desplaci a Menorca per realitzar les primeres entrevistes durant la primera quinzena de setembre.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió