Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Reben assessorament, paguen un lloguer assequible i estableixen contactes amb empreses del sector
Fa quasi quatre mesos que el Parc Bit d’Eivissa està en marxa. Una oportunitat per a les empreses tecnològiques emergents de l’illa. Aquí tenen assessorament i un lloguer molt econòmic que a Eivissa no és poc, i poden crear una bona xarxa de contactes.
És el cas de na Clara de Regenera Natura, empresa que es dedica a la regeneració d’ecosistemes terrestres. També hem conegut el cas de n’Andrés, que està creant una aplicació per ajudar els autònoms a gestionar la seva feina. També a en Dani. Aquest jove té una empresa tecnològica que n’acompanya d’altres a fer el canvi digital i d’adaptació a les noves tecnologies i a la intel·ligència artificial. Abans, explica, treballaven des de casa. És interessant, destaquen, per establir sinergies.
Les tres empreses llogateres del Parc Bit estan encantades. En un futur s’habilitarà un altre pavelló de sa Coma per fer-hi una zona més industrial i poder ampliar l’oferta a les empreses.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones