Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'afectada assegura sentir-se exclosa per la seva condició d'homosexual
El Bisbat de Menorca ha retirat una catequista per haver contret matrimoni civil amb una altra dona. La seva parròquia, el Centre de Sant Miquel a Ciutadella, ha expressat públicament la seva disconformitat amb la decisió, i fins i tot el bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha demanat més diàleg en aquest cas.
Després de 5 anys fent classes de catequesi, Carme Mascaró ha estat apartada de les seves funcions a la comunitat de Sant Miquel de Ciutadella per haver contret matrimoni civil amb una persona del mateix sexe, el que suposa segons un comunicat del bisbat que no accepta l’ensenyament de l’esglèsia sobre el matrimoni per la qual cosa aconsella que deixi d’ensenyar la fe cristiana als més joves.
En un comunicat publicat al full parroquial, la catequista diu que s’ha sentit exclosa per la seva condició d’homosexual. Explica que, actualment, ella i la seva parella no tenen cap altra opció per unir-se legalment. Els seus companys de catequesi li donen suport, igual que moltes persones al carrer.
A la diòcesi de Mallorca, el bisbe ciutadellenc, Sebastià Taltavull, defensor de l’acceptació de la comunitat homosexual per part de l’església cristiana, ha demanat diàleg a les parts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui