Els comerciants de la zona demanen més incentius i una escola especialitzada en petits comerços
La meitat de les 43 botigues que obriren al centre comercial dels Geranis als anys 70 han desaparegut o s’han reinventat. Ara per ara, els botiguers de tota la vida arriben a l’edat de jubilació i no troben relleu generacional.
El petit comerç s’enfronta a una nova batalla al centre comercial dels Geranis. Mateu Cunill es jubila d’aquí a vuit mesos i no sap qui continuarà el negoci. Pensa que seria més fàcil si hi hagués una escola especialitzada en petit comerç.
Als anys 70, les galeries obriren amb 43 botigues, de les quals només n’han sobreviscut la meitat. Sobre els preus dels lloguers als carrers comercials, PIMEM-Comerç defensa que s’haurien de regular perquè les botigues no desapareguin.
Els petits comerços dels Geranis, per ara, es reconverteixen en altres negocis.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto