Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament ìnicia una consulta ciutadana per conèixer l'abast real del problema i posar-hi remei
El centre de Campanet pateix una plaga de coloms. El problema s’ha accentuat en els darrers mesos, i l’Ajuntament fa una crida als veïnats afectats per mirar de posar-hi remei. La presència de coloms és molt evident a les teulades dels edificis que envolten la plaça Major de Campanet. L’Ajuntament és un dels edificis afectats com també ho és l’església parroquial, però el problema va més enllà, i són molts els particulars que pateixen els efectes d’aquesta superpoblació.
Per conèixer l’abast real del problema i a través de les xarxes socials, l’Ajuntament ha fet una crida als veïnats perquè ho comuniquin al consistori. D’aquesta manera, es podrà cercar la solució més adequada.
La problemàtica de l’excés de coloms no només afecta Campanet, fa uns anys l’Ajuntament de Son Servera va haver de prendre-hi mesures alimentant els coloms amb pinso anticonceptiu com també ho va haver de fer el de Sineu, que va posar gàbies per capturar-los.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar