El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Consell de Mallorca ha donat llum verda al projecte de l'Ajuntament
L’antiga fàbrica de Can Ribes és un dels darrers exemples del patrimoni industrial de la Palma del segle XIX. I ara al segle XXI, acollirà un nou centre dedicat al món del circ. La comissió de patrimoni del Consell de Mallorca ha donat llum verda al projecte de l’Ajuntament de Palma, de manera que l’espai estarà protegit a la vegada que se’n garantirà l’ús.
El projecte té un cost de prop d’un milió d’euros i disposarà d’una sala d’entrenament i posada en escena, sales de creació, una sala polivalent i un espai per a oficines.
A principis d’any, Can Ribes va ser declarat Bé d’Interès Cultural. Per això, el projecte té en compte el valor patrimonial de l’edifici. Se’n reubicaran elements, es preservarà la nau, l’edifici del vapor i la xemeneia, i tendrà un espai per explicar la història i evolució de l’edifici. S’espera que a finals de l’any que ve, el nou centre de circ sigui una realitat.
Vol ser un espai obert a la comunitat local. De fet, les entitats veïnals juntament amb l’Associació de Professionals del Circ, ja fa prop de dos anys que organitzen al barri activitats relacionades amb aquest àmbit.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle