El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Abans s'havia traslladat al Consell d'Eivissa i les consultes dels turistes havien caigut notablement
Fins ara, i a causa de les obres del tanc de tempestes, l’Oficina d’Informació Turística s’havia traslladat al Consell d’Eivissa. Ara ja és al centre. I com que era més enfora del port, les consultes dels turistes havien caigut notablement.
Les visites de l’oficina de Vara de Rei els anys 2018 i 2019 van rondar les 100.000. Però amb el trasllat de l’oficina al Consell, l’afluència es va reduir fins a unes 1.300 persones. Torna al centre, a un local on antigament s’hi venien espardenyes. Els comerciants de la zona ho celebren. Fins ara, eren ells mateixos els que bonament suplien la manca d’informació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits