Abans s'havia traslladat al Consell d'Eivissa i les consultes dels turistes havien caigut notablement
Fins ara, i a causa de les obres del tanc de tempestes, l’Oficina d’Informació Turística s’havia traslladat al Consell d’Eivissa. Ara ja és al centre. I com que era més enfora del port, les consultes dels turistes havien caigut notablement.
Les visites de l’oficina de Vara de Rei els anys 2018 i 2019 van rondar les 100.000. Però amb el trasllat de l’oficina al Consell, l’afluència es va reduir fins a unes 1.300 persones. Torna al centre, a un local on antigament s’hi venien espardenyes. Els comerciants de la zona ho celebren. Fins ara, eren ells mateixos els que bonament suplien la manca d’informació.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici