Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La gent que ha sortit al carrer a veure els llumets també ha aprofitat per pegar una ullada als estands dels diferents mercadets
Quan falten minuts per les sis del capvespre, a Palma cau la fosca, s’il·lumina el cel i la gent ocupa els carrers. S’acosten fins als mercadets de Nadal de la plaça Major, la plaça d’Espanya i les Rambles a fer alguna compra. I és que són moltes les persones que trien aquest pont per decorar casa seva.
Però l’atracció de les nits a Ciutat són els llumets. I és que la suma de tot crea un ambient festiu. Palma ja és una ciutat preparada per a rebre les festes de Nadal.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal