Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La incidència ha obligat a tallar el subministrament a les barriades del Fortí, el Terreno i Son Armadams
L'avaria de l'arteria de distribució d'aigua d'EMAYA ha aixecat part de l'asfalt de la via. /IB3 Notícies.
114L’avaria en una arteria important (300 mm) de distribució d’aigua d’EMAYA a l’altura de la plaça del Fortí de Palma ha obligat a tallar l’aigua a les barriades del Fortí, el Terreno i Son Armadams i a desallotjar un edifici de 14 habitatges. L’avaria podria afectar 22.453 persones, les empadronades en aquestes tres barriades. Aquest matí, hi ha hagut talls i desviaments de trànsit i un centenar de persones han quedat sense llum en inundar-se l’estació transformadora del carrer Ruiz de Alda, informa Endesa. Amb tot, almenys tardaran cinc hores a recuperar subministrament elèctric.
La Policia Local s’ha encarregat d’ordenar el trànsit a la zona i l’EMT ha informat dels canvis de recorregut a les línies L2, L6 i L8.
La reparació està prevista al llarg del dia d’avui durant les pròximes 12 hores. “Lamentam les molèsties i treballam amb la màxima celeritat”, ha dit a IB3 Ràdio la gerent d’Emaya Inma Mayol.
En concret, la canonada que s’ha romput és una de les importants de Palma i d’aquí que ha causat tant de mal. La ruptura s’ha produït a la plaça del Fortí, just davant la botiga de pianos Musicasa. El torrent d’aigua ha davallat pels carrers de Mateu Obrador i pel carrer d’Eivissa i ha arribat fins al carrer de la Policia Nacional, el carrer de Simó Ballester. Aquí hi ha el solar d’un edifici en obres que s’ha inundat. En aquest solar hi ha una estructura metàl·lica que reforça l’edifici de devora que ha estat desallotjat per precaució.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat