El Centre de Recuperació de Fauna Silvestre, gestionat pel GOB, acaba de posar en marxa una campanya d’apadrinament dels animals que atenen. Amb els doblers que recaptin, es podrà finançar tota la tasca d’educació ambiental que fa aquest centre.
Les persones interessades es poden adreçar a la pàgina web del Gob Menorca tramitar-lo i la quantitat de l’aportació és voluntària a partir de 20 euros. Els padrins poden visitar els animals que padrinin de juliol a setembre, que és quan el centre és obert al públic.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa