Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els casos més greus han estat traslladats en helicòpter a Can Misses
Fa un any el coronavirus encara no havia arribat a Formentera. Va ser la darrera de les illes a detectar-ne el primer cas i no ho va fer fins dia 29 de març. L’illa, encara lliure de la malaltia, es va adaptar a les restriccions que s’aplicaven en l’àmbit nacional.
La feina del centre de salut de Formentera s’ha centrat a atendre els casos lleus i a fer-ne el seguiment domiciliari. Els casos més greus han estat traslladats en helicòpter a Can Misses. En tot aquest any hi ha hagut una desena de trasllats.
El coronavirus ha marcat un abans i un després en el dia a dia del centre de salut de Formentera. Ara, la majoria de les consultes es fan telefònicament i només els casos imprescindibles reben cita presencial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles