Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'acord pel canvi de nom es va adoptar per unanimitat en reconeixement als més de 35 anys que va dedicar el 'sensei' al judo a Eivissa
A Sant Jordi de ses Salines, el pavelló pel que va lluitar tant Teo Blázquez du des d’avui vespre el seu nom. Més d’un centenar de persones han participat en l’acte per fer oficial l’acord unànime del ple de l’Ajuntament de Sant Josep per dedicar al conegut mestre de judo el centre municipal on va fer classes fins poc abans de la seva mort, el novembre passat.
Blázquez va ser un dels impulsors de les arts marcials a Eivissa, i va aconseguir formar grans campions com Victor Canseco en un palmarès difícil d’igualar, com admet el seu fill, José Francisco, que segueix al front del Club Judo Sant Jordi, creat per son pare.
Per això entre els assistents a l’acte estava el president de la Federació Espanyola de Judo, Juan Carlos Barcos, i el de la balear, Miguel Bisquerra, a més de representants de la Corporació. Però va ser molt més que això, cosa que el va fer ser una persona molt estimada. Per això l’acte d’avui ha estat un homenatge amb un petit museu dedicat a la seva figura i les generacions que ha format en 35 anys sobre el tatami.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu