Sóller reviu algunes de les “Bandes mortes” més històriques del municipi
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
A més, encara paeixen les ferides i el mal que ha fet Juliette a la finca de Menut, amb pèrdues estimades en 160.000 euros
El Centre Forestal de les Balears celebra 90 anys i ho fa encara amb jornada de portes obertes i, sobretot, encara paint les ferides i el mal que ha fet Juliette a la finca de Menut, amb pèrdues estimades en 160.000 euros.
Alguns efectes són arbres tomats, hivernacles destrossats i algunes espècies que allà es cultiven que no recuperaran la seva producció habitual fins a l’any 2026. A les jornades de portes obertes d’aquest diumenge, s’hi han vist families que han gaudit de la natura, i també els treballadors de l’Ibanat, que tenen cura de Menut.
El conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, ha agraït la tasca de tots ells tant pel que fan al Cefor com per la feinada que fan per retirar els arbres caiguts a Mallorca pels efectes de Juliette, que ha afectat 14.000 hectàrees a tot Mallorca, 400 d’elles greument danyades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca