Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Aquest 2019 han arribat 24 pasteres a les Pitiüses amb 320 migrants, 25 d'ells menors
El Centre de Menors Pare Morey del Consell d’Eivissa necessita més recursos econòmics i humans per atendre els usuaris que hi ha tutelats. Asseguren que els 25 menors migrants que han arribat enguany a les Pitiüses han fet augmentar la ràtio del centre de manera notable.
La institució tutela una seixantena de menors; 40 dels quals, d’entre 12 i 18 anys, són al Centre Pare Morey. L’arribada de migrants aquest 2019 ha augmentat la ràtio del servei. A Formentera han arribat 175 migrants, 15 d’ells menors; i a Eivissa 145, amb 10 menors més. Per fer front a aquesta situació demanaran la col·laboració institucional més enllà de la comunitat.
Aquest 2019 han arribat a les Pitiüses 24 pasteres: 13 a Formentera i 11 a Eivissa. Els 320 migrants que hi anaven a bord procedien d’Algèria. Tots eren homes, excepte una dona que va arribar a Formentera el 18 de setembre.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal