Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Mar Mediterrani és el més contaminat del món detall que mostren les obres d'aquest certamen
Tot i la seva riquesa i biodiversitat, la Mediterrània és la mar més contaminada del món i és considerada la sisena zona de més acumulació de residus. El Certamen MARE de fotografia fa 3 anys que denuncia aquest tipus de situacions. Un concurs fotogràfic amb diferents categories i apartats, amb més d’una vintena de premis, i que permet visibilitzar allò que normalment no veim.
El certamen l’ organitza la Fundació Marilles i cerca fer reflexionar sobre la relació entre la societat i el medi marí que ens envolta. Les imatges premiades formaran part d’una exposició itinerant que recorrerà les Illes el 2023.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061