Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
En total s'han presentat 61 reportatges procedents de deu universitats diferents
El centre d’ensenyament Alberta Giménez ha entregat avui dilluns a l’horabaixa els seus premis de periodisme. Guillem Rosselló, Pere Bergas i Marc Vich han estat els guanyadors del primer premi audiovisual.
Aquests estudiants de quart de periodisme han convençut el jurat amb un reportatge sobre el desmantellament de Son Banya.
El premi al millor reportatge escrit ha estat per Javier Oliver, estudiant de segon de periodisme, que ha presentat un treball sobre la vida a l’alberg d’acollida Casa de Família.
En total s’han presentat 61 reportatges procedents de deu universitats diferents.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El cos surava en avançat estat de descomposició