Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
En total s'han presentat 61 reportatges procedents de deu universitats diferents
El centre d’ensenyament Alberta Giménez ha entregat avui dilluns a l’horabaixa els seus premis de periodisme. Guillem Rosselló, Pere Bergas i Marc Vich han estat els guanyadors del primer premi audiovisual.
Aquests estudiants de quart de periodisme han convençut el jurat amb un reportatge sobre el desmantellament de Son Banya.
El premi al millor reportatge escrit ha estat per Javier Oliver, estudiant de segon de periodisme, que ha presentat un treball sobre la vida a l’alberg d’acollida Casa de Família.
En total s’han presentat 61 reportatges procedents de deu universitats diferents.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire