S'hi podran veure tots els treballs presentats als premis anuals de periodisme que organitza la Universitat
‘Paren de matarnos’, de David Escobar, estudiant de la Universitat del Valle de Cali, a Colòmbia és l’obra guanyadora de la 13a edició dels Premis de Periodisme Alberta Giménez
Guardonat amb 1.000 euros, retrata de primera mà la repressió que va patir la societat colombiana quan l’any passat es mobilitzà contra la reforma tributària del govern.
Els candidats a la categoria audiovisual s’han incrementat tant que s’han atorgat dos segons premis a ‘Gulab Gul’ i ‘Pacing the pool’. En canvi, el guardó de reportatge escrit ha quedat desert, tot i que s’ha concedit un segon premi. Enguany la participació ha batut tots els rècords: 230 treballs presentats de 50 països.
Aquesta projecció internacional dels premis ha fet que el CESAG hagi anunciat que de cara a l’any que ve faran el primer Festival universitari de reportatge audiviosiual on es podran veure tots els treballs que es presentin en la pròxima edició.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros