Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
S'ha programat una trentena de concerts de petit format entre els mesos d'octubre i desembre
Itinera Illes Balears donarà el sus demà, divendres. Ho farà amb el concert de Marga Rotger que oferirà a la Fundació Pilar i Joan Miró, a Palma, on, a més, hi haurà una visita guiada al taller Sert. Aquest serà el primer de la trentena de concerts que Itinera està programant entre els mesos d’octubre i desembre, i en què podrem veure artistes com Damià Timoner, Jès o la cantautora Mar Grimalt, els quals, amb la seva música i cançons, parlen de la seva terra, en aquest cas, Mallorca.
El cicle Itinera es va crear durant la pandèmia a Catalunya, on ara celebra la seva segona edició. Música de qualitat per a espais únics, adreçats a públic local, gratuïts i amb cabudes per a un centenar de persones, com a màxim; així és Itinera, que arriba a Mallorca amb vocació d’arribar a la resta d’illes en les pròximes edicions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa