X

El ciclista Toni Quero s’imposa a la revenja solidària a favor d’Aspanob

El mercadalenc s'imposa al binomi Boylotin-Migue Huguet i a l'atleta Joan Florit en la segona edició d'aquest peculiar desafiament

20/12/2020

El ciclista Toni Quero s’imposa a la revenja solidària a favor d’Aspanob

89

Avui s’ha viscut la revenja del peculiar desafiament que va néixer dia 4 d’octubre a Ciutadella entre un cavall, un ciclista i un corredor. En aquesta ocasió, l’hipòdrom municipal de Maó ha estat l’escenari. La recaptació s’ha destinat, de nou, a benefici d’Aspanob i l’espectacle ha respost a les expectatives.

Les distàncies a recórrer eren més curtes en aquesta segona edició i el guanyador ha estat el ciclista Toni Quero, qui a la darrera corba de la pista ha superat l’atleta Joan Florit. El binomi Boylotin-Migue Huguet ha aconseguit el segon lloc als darrers metres. Les condicions meteorològuiques han afavorit avui el cop de pedal del mercadalenc.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor