Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Aquest dimarts recollirà el premi “Masters or Cinema” i es convertirà en padrí d'aquesta novena edició
El cineasta britànic Ken Loach ha aterrat a Mallorca. Aquest dimarts recollirà el premi “Masters or Cinema” que atorga l’Atlàntida Film Fest, i es convertirà en padrí d’aquesta novena edició.
Aquest dilluns capvespre, Loach ha presentat “Kes” al CineCiutat de Palma. És la seva òpera prima, i enguany compleix 50 anys. El tret de sortida de l’Atlàntida s’ha donat avui a Es Baluard. S’han projectat quatre curts de joves cineastes illencs.
Aquest dilluns vespre es projecta “Els ulls no s’aturen de créixer”, un film del mallorquí Javier García Lerin sobre els germans Miquel i Joan Serra, i sobre com la música va refermar la seva relació.
Aquest és només el principi d’una setmana de projeccions que consolida Palma i l’Atlàntida Film Fest, com un dels bressols del cinema de qualitat a Europa.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions