Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Començarà el 4 d'agost i s'estendrà fins al 15 de setembre
Enguany el cicle de “Cinema a la Fresca” de Palma començarà el 4 d’agost i s’estendrà fins al 15 de setembre. A més, canvia la ubicació a Ses Voltes per poder controlar la capacitat i la distància social.
En total es projectaran 18 pel·lícules i 10 més del cicle infantil. Com que els seients són limitats, l’Ajuntament de Palma recomana al públic assistir-hi amb temps i recorda que l’ús de mascareta és obligatori.
La primera pel·lícula que es projectarà serà “Actrius“, com homenatge a Rosa Maria Sardà, que ens va deixar dia 11 de juny.
El cinema a la fresca torna a Palma
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia