Una vintena d'artistes sobre l'escenari faran les delícies de petits i grans, i els transportaran a l'època daurada del circ
Un viatge en el temps sense maleta, cotxe ni reserves. És la proposta del Circ Històric Raluy, companyia guanyadora del Premi Nacional del Circ i de la Creu de Sant Jordi, aterra a Palma aquest dissabte per traslladar-nos a l’època daurada del circ dels anys 20. Fa sis mesos que el Raluy està immers en una gira per les Illes. Ara, aterra per primera vegada a Palma per apropar l’essència del circ al recinte de l’antic estadi Lluís Sitjar.
Fa cinc generacions que la companyia es dedica a la màgia. Avui atresoren un autèntic museu amb rodes: caravanes de principis de segle, un orgue centenari o una carpa que emula la Capella Sixtina són només algunes de les peces. El viatge ens trasllada a un món que, diuen, ja no existeix: el circ en estat pur.
Una vintena d’artistes sobre l’escenari faran les delícies de petits i grans, i els transportaran a l’època daurada del circ. Música, màgia, dansa, acrobàcies i humor s’uneixen en un espectacle que promet sorpreses.
Després de recórrer els cinc continents, el Circ Raluy debuta dissabte amb dues funcions. Podeu gaudir del viatge fins al 3 de novembre.
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut