Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
En només 2 mesos han estat assassinades 11 dones a Espanya
Durant les darreres hores, els carrers d’arreu d’Espanya, també a les illes, s’han tenyit de morat. Un clam contra la violència masclista que avui dematí ha arribat al mercat de Pere Garau de Palma. Denuncien les constants agressions i assassinats que pateixen les dones arreu de l’Estat.
De fet, han hagut d’afegir noves víctimes al mur on se’ls ret homenatge dins el mercat, perquè en només 2 mesos s’han assassinades 11 dones a Espanya.
També han aprofitat per passar el micro entre els ciutadans que hi havia al mercat perquè s’afegissin al crit contra aquesta xacra.
Cinc homes han estat detinguts per violència masclista a Palma en menys de 48 hores
Augmenta un 14,3% les víctimes de violència masclista a les Balears
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario