Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

En només 2 mesos han estat assassinades 11 dones a Espanya
Durant les darreres hores, els carrers d’arreu d’Espanya, també a les illes, s’han tenyit de morat. Un clam contra la violència masclista que avui dematí ha arribat al mercat de Pere Garau de Palma. Denuncien les constants agressions i assassinats que pateixen les dones arreu de l’Estat.
De fet, han hagut d’afegir noves víctimes al mur on se’ls ret homenatge dins el mercat, perquè en només 2 mesos s’han assassinades 11 dones a Espanya.
També han aprofitat per passar el micro entre els ciutadans que hi havia al mercat perquè s’afegissin al crit contra aquesta xacra.
Cinc homes han estat detinguts per violència masclista a Palma en menys de 48 hores
Augmenta un 14,3% les víctimes de violència masclista a les Balears
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases