Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Després de veure com se li escapava l'ascens a l'últim alè, vol que enguany sigui, per fí, el del bot a 1a FEB
El Class Sant Antoni estrena avui la temporada després d’una setmana de feina. Els pitiüsos arrenquen la nova Copa Espanya, una competició que substitueix i fusiona les antigues Copa Princesa i Copa LEB Plata. Juguen a la pista del Lucentum Alacant, de 1a FEB.
Han passat gairebé quatre mesos, però encara fa mal. Si aquella cistella hagués entrat, el Sant Antoni seria de 1a FEB, l’antiga LEB Or. Toca tornar a començar. David Barrio tornarà a dirigir des de la banqueta una plantilla molt renovada. Ja sense l’etern Jordi Grimau, ara només director esportiu, només continuen 3 jugadors de l’any passat. Els fitxatges, però, a priori, apugen el nivell.
Amb només una setmana d’entrenaments, el Class s’estrena avui a la Copa a la pista de l’Alacant. Serà un primer test per un grup que enguany, després de tres play-offs sense èxit, pareix obligat a pujar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora