Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Els portmanyins remunten els 22 punts de desavantatge de l'anada però cauen a la pròrroga
Dani de la Rúa no trobava consol. Pareixia impossible que el guió superés en crueltat el d’ara fa un any, en què l’ascens es va escapar a la darrera jugada, per un punt. Però va succeir. El Class va aixecar 22 punts, va tenir atac per guanyar, i va acabar caient a la pròrroga.
L’eliminatòria es va perdre a Melilla. Ahir tocava remar des del principi i Sa Pedrera va complir la seva part per, punt a punt, cistella a cistella, fer el somni possible.
Després d’una primera meitat magnífica, el Class va marxar al descans amb gairebé la feina feta, guanyant de 18. Melilla va aturar el cop al tercer quart però als darrers instants va tornar l’electricitat. Un triple de Mayo posava els blaus per davant per primera vegada, a un minut pel final. Però la jugada clau seria l´ultima. Més 22, eliminatòria igualada, i darrrera pilota pel Class. Però Mayo s’equivoca en l’intent d’alley up i el partit va a la pròrroga. Al temps extra, s’acaben les piles i els nord-africans trenquen el somni pitiús. La 1a FEB, una vegada més, ha d’esperar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana