La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
En destaca especialment la població francesa amb segona residència a l'illa, que és gran consumidora de producte local
Peix de Menorca i verdures de la terra. Els estrangers amb segones residències a Menorca valoren molt la qualitat del producte local i són grans compradors als mercats de proximitat. Aquesta tendència va començar fa un parell d’anys. En part gràcies a aquests clients, els mercats mantenen nivells de vendes similars a anys anteriors.
Altres sectors com la restauració sí que noten enguany una davallada de clients i de facturació. Alguns estrangers opinen que és per la pujada de preus. Sigui als restaurants o directament al mercat, el producte local és el que més se cerca, però cada cop sembla tenir més pes el factor econòmic.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia