Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Entrenar a l'arena és bo per reforçar els canells i turmells després de tantes setmanes tancats a casa
El Club Xelska ha canviat el poliesportiu Prínceps d’Espanya per la platja. Els gimnastes del Xelska han aprofitat avui per fer un entrenament ben diferent a l’habitual.
Les nines s’han exercitat a la platja de Ciutat Jardí i els nins a Can Pastilla. Entrenar a l’arena és bo per reforçar els canells i turmells després de tantes setmanes tancats a casa.
Qui no s’ha exercitat és Nicolau Mir. El mallorquí no vol córrer pressa i continua recuperant-se de l’operació a l’espatlla a la qual es va sotmetre recentment.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució