Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'any passat el Consorci de Recuperació de Fauna de les Illes va atendre fins a 25 exemplars de milana
L’any 2020 el Consorci de recuperació de la fauna de les Illes (COFIB) va atendre 25 exemplars de milana. Aquest dijous n’han amollades dues a Montuïri que en un principi s’havien catalogat com a irrecuperables.
Un exemplar adult va arribar procedent d’un centre de recuperació de Toledo fa 5 anys amb una lesió al colze. El seu diagnòstic era irrecuperable. El poll, amb el bec trencat pràcticament des que va néixer, no havia sortir mai de la gàbia. I ganes de llibertat en tenen perquè quan les han amollat gairebé no han tocat terra abans de volar en cel obert damunt Montuïri.
Les seves principals amenaces continuen essent el verí i les electrocucions. Tot i que aquesta rapinyaire continua estant catalogada com en perill d’extinció, en els darrers 20 anys la seva població s’ha aconseguit recuperar a molt bon ritme tant que fins i tot se cedeixen polls a altres comunitats per repoblar els seus territoris.
Ara, a través d’uns emissors que duen col·locats, els seus cuidadors vigilaran els seus moviments per comprovar que són capaces de sobreviure en el seu hàbitat natural.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare