Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Demanen que abans de comanar-los se n'informin de què es poden fer càrrec
Precaució si heu demanat als Reis d’Orient un animal exòtic. El Consorci per a la Recuperació de les Illes, el COFIB, alerta que el nombre d’abandonaments d’aquests animals es dispara després de festes. Demanen que abans de comanar-lo vos informeu de les seves característiques i vos assegureu que vos en podreu fer càrrec.
Lloros,…. Serps,… Tortugues,… Conills,…iguanes….Tots ells són considerats animals exòtics i el COFIB, cada any, es veu obligat a fer-se càrrec d’uns 450 exemplars. Alguns procedeixen d’operacions policials o decomisos. Però la majoria, els recullen a espais naturals o al carrer. I el motiu és que els seus propietaris els han abandonat.
Un fet que, a més, adverteixen que està danyant l’ecosistema propi de moltes zones de les Illes.
Per això demanen a tots aquells que vulguin encarregar un d’aquests animals per les festes que, abans de fer-ho, s’ho pensin bé.
I és que recorden que tenir qualsevol casta d’animal és una responsabilitat i es tracta d’un compromís a llarg termini
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat