El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
La formació dóna eines als professionals sanitaris per detectar situacions d'hostilitat
Una vintena d’infermeres han participat en un taller centrat en la prevenció de les agressions contra aquest col·lectiu. Segons les dades del Consell General d’Infermeria, el 33% de les infermeres han patit o presenciat algun tipus d’agressió física, i una de cada set ha patit atacs verbals. Per això, el Col·legi d’Infermeria ha organitzat per tercer any consecutiu aquest taller que dóna eines a les professionals per detectar situacions d’hostilitat i respondre davant la por.
Les claus per identificar les situacions hostils passen per detectar les agressions abans que es produeixin a través del llenguatge no verbal i anticipar-se així a l’agressió amb la finalitat de guanyar temps. La formació també dóna eines per facilitar la resposta dels sanitaris davant situacions d’aquest tipus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets