Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Informar-se personalment suposa tot un mal de cap per a la gent pendent de cobrar l'ERTO o l'atur
La paciència dels usuaris del SEPE a les Pitiüses continua posant-se a prova cada dia. Aconseguir una cita o informació sobre casos concrets és tot un impossible per a molta gent que ha quedat sense feina o afectada per un ERTO. La saturació del servei estatal aboca molta gent al límit, amb casos de persones que es queden sense casa o han de demanar ajuda, per primera vegada, als serveis socials.
Laura Martín va acollir-se a l’ERTO de la seva empresa abans de finalitzar el contracte, però ja fa dos mesos que no rep cap ajuda del SEPE. Separada amb dos fills, veure’s sense ingressos ha fet que hagi hagut de contactar amb serveis socials. Ara al SEPE li diuen que si cobra l’atur ha de renunciar a l’ajuda de l’ERTO. Com na Laura, molta gent pateix a l’hora de cobrar ajudes estatals a Eivissa i Formentera, tot i que les empreses hagin presentat tota la documentació dels expedients a temps.
Les visites al SEPE es fan amb cita prèvia, però qui informa la gent que s’hi atraca, amb tota la paciència del món, són els vigilants de seguretat privada. A la coa del SEPE n’hi ha prou amb uns pocs minuts per aconseguir testimonis de gent desesperada per la manca d’informació.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors