Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Informar-se personalment suposa tot un mal de cap per a la gent pendent de cobrar l'ERTO o l'atur
La paciència dels usuaris del SEPE a les Pitiüses continua posant-se a prova cada dia. Aconseguir una cita o informació sobre casos concrets és tot un impossible per a molta gent que ha quedat sense feina o afectada per un ERTO. La saturació del servei estatal aboca molta gent al límit, amb casos de persones que es queden sense casa o han de demanar ajuda, per primera vegada, als serveis socials.
Laura Martín va acollir-se a l’ERTO de la seva empresa abans de finalitzar el contracte, però ja fa dos mesos que no rep cap ajuda del SEPE. Separada amb dos fills, veure’s sense ingressos ha fet que hagi hagut de contactar amb serveis socials. Ara al SEPE li diuen que si cobra l’atur ha de renunciar a l’ajuda de l’ERTO. Com na Laura, molta gent pateix a l’hora de cobrar ajudes estatals a Eivissa i Formentera, tot i que les empreses hagin presentat tota la documentació dels expedients a temps.
Les visites al SEPE es fan amb cita prèvia, però qui informa la gent que s’hi atraca, amb tota la paciència del món, són els vigilants de seguretat privada. A la coa del SEPE n’hi ha prou amb uns pocs minuts per aconseguir testimonis de gent desesperada per la manca d’informació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís