Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els podeu visitar aquest dimecres, d'11h a 19h, al pati de La Misericòrdia de Palma
Coneixem la procedència dels productes que consumim? És el que planteja el Col·lectiu de Moda de Mallorca, al “Pop-Up Meet the Makers”. El pati de La Misericòrdia s’ha tornat un mostrador per a les marques, productes i dissenyadors que formen el col·lectiu. Tot amb l’objectiu de potenciar el producte fet a Mallorca.
Una oportunitat per trobar roba, calçat, joiera i altres artesanies locals, a més de conèixer de primera mà el seu procés de fabricació. Encara els podeu visitar aquest dimecres, d’11h a 19h, al pati de La Misericòrdia de Palma.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat