Fa una analogia entre el col·lectiu i l'illa de Formentera
El col·lectiu transgènere a les Pitiüses és un col·lectiu molt minoritari i que de vegades se sent aïllat. Igual que Formentera, petita i aïllada de la resta de territoris. Una analogia a partir de la qual la fotògrafa Ainhoa Ezcurra ha construït la mostra Islas, fragmentos del habitar.
Les protagonistes no dubtaren ni un moment de la necessitat de posar-se davant la càmera. Ha estat així com un col·lectiu moltes vegades marginat, en aquesta exposició s’ha posicionat com a protagonista.
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda