Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El 27 de juliol es farà l'última representació a la Porta Murada de Santanyí
El Col·legi Bisbe Verger de Santanyí ha cedit un manuscrit de Blai Bonet a la Fundació Mallorca Literària del Consell de Mallorca. La cessió es fa per un període de 10 anys prorrogables. És “Oficis de Carrer”, una peça escrita l’any 1985 amb motiu de la festa de fi de curs de l’escola.
És la lletra de Blai Bonet. “Oficis de carrer” és un manuscrit de sis pàgines i mitja escrit al 1985 amb motiu de la festa de fi de curs del Col·legi Bisbe Verger. Ara, aquest text passa a formar part del fons del Consell de Mallorca. El manuscrit reivindica els coneixements dels oficis antics per part del jovent.
El va recuperar la mestra Margalida Sitjar l’any passat. De llavors d’ençà, una quinzena d’alumnes que van representar l’obra fa més de 30 anys s’han ajuntat per reviure l’obra. I l’han interpretat arreu de les Illes. El proper 27 de juliol es farà l’última representació a la plaça de la Porta Murada de Santanyí, ubicació que apareix a l’obra de Bonet.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística