El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
65 missers voluntaris han oferit els seus serveis de manera gratuïta
Esmeralda Coca va firmar la seva hipoteca el 2002. Llavors no se sentia parlar de les clàusules sòl. En veure, però, que altres hipoteques baixaven i la seva, no, s’adonà i confirmà que l’estava pagant.
És així, i també recuperant les escriptures per fer la comprovació ara que la gent n’és més conscient, com moltes persones han sabut que les seves hipoteques estaven afectades per les clàusules sòl.
I com reclamar a partir d’ara i altres dubtes referents a les clàusules hipotecàries és el que s’ha resolt avui a la jornada de consultes gratuïtes organitzada pel Col·legi d’Advocats.
Fins i tot, abans de firmar res. Perquè, insisteixen els advocats, entre les pàgines de l’escriptura hi pot haver més d’una clàusula abusiva poc clara si no s’és expert.
També s’adonà així na Maria Reuer. Tot i que en el seu cas, ni tan sols l’entitat bancària li ha sabut confirmar si la seva hipoteca té o no clàusules sòl.
65 missers voluntaris han atès més de 450 usuaris a totes les Illes durant aquesta Jornada de consultes personalitzades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven