Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Els espais per a 'pacients Covid' de les Pitiüses estan al 79 per cent d'ocupació
Els professionals sanitaris d’Eivissa reclamen el confinament domiciliari a l’illa, i la reducció al mínim del contacte social. Diuen que estan molt cansats i que la situació hospitalària a Can Misses està a punt del col·lapse. El Col·legi Oficial de Metges de Balears els dóna suport i fa una passa més: proposa el confinament de la població com a única fórmula viable per reduir l’actual pressió assistencial.
Les Pitiüses estan a punt de sumar els 4.000 casos actius de coronavirus, en les darreres hores se n’han registrat 349 de nous. Entre els hospitals públic i privat hi ha 164 ingressats, dels quals 18 estan a l’UCI, la qual cosa situa els espais per a ‘pacients Covid’ al 79 per cent d’ocupació.
El Col·legi Oficial de Metges de Balears fa un pas més i proposa el confinament de la població com a única fórmula viable per reduir l’actual pressió assistencial. Els professionals sanitaris d’Eivissa han fet servir les xarxes socials per demanar responsabilitat. També demanen que només s’acudeixi a l’hospital en cas urgència.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor