El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'objectiu de l'equip és aconseguir l'ascens a Primera Divisió
Arriba l’estiu i, amb ell, la metamorfosi del Collerense, que canvia la gespa del Coll d’en Rebassa, per l’arena de la platja de Palma: comença la temporada de futbol platja.
Des d’avui fins diumenge l’equip jugarà a Màlaga la primera fase de Segona Divisió. Nova categoria, nous equips, noves contrincats damunt l’arena. En canvi, el Collerense sí que manté el gruix de la plantilla d’altres temporades, que enguany, torna a estar liderada per una de les perles del futbol platja nacional, Elena Muntané. La davantera s’ha estrenat enguany a les concentracions de la Selecció Espanyola, i en acabar el cap de setmana, passarà a jugar amb el Càceres per disputar la Champions League de Futbol Platja, on es trobarà amb les mallorquines Marina Martin i Andrea Alcaide.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle