El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'equip intentarà sumar la quarta victòria consecutiva contra l'Sporting de Gijón
Gabi Gutiérrez, jugadora del Collerense.
102Aconseguir la quarta victòria consecutiva d’aquesta segona fase per la permanència. Aquest és el primer objectiu del Collerense, que rep la visita de l’Sporting de Gijón.
Tretze en tenen les mallorquines, que ocupen la darrera posició. A quatre de la permanència. Queden 5 partits, 15 punts en joc i no donen res per perdut.
Les tres victòries consecutives davant Pozuelo, Peluquería Mixta Friol i Parquesol han suposat una injecció de confiança.
Demà, a partir de les 12 del migdia, el Collerense intentarà fer una passa més cap a la permanència a Segona Divisió.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals