Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Les mallorquines han empatat després d'un 1 a 4 en contra
Gols, emoció i èpica han estat protagonistes al Coll d’en Rabassa. Al minut 10 Selene, a la sortida d’un córner, ha avançat el Tacuense. Al minut 36, Pili Espadas des dels onze metres aconseguia tornar l’empat al marcador.
La reacció de les de La Laguna ha estat d’allò més contundent. Dos minuts s’han torbat a tornar a posar-se en avantatge. Ho ha fet Ari i també des del punt de penal. I al minut 42 ha arribat el tercer, tots a pilota aturada. En aquest cas, Yamzi l’ha fet de falta directa.
Al quatre minuts de la represa, Reichel ha fet l’únic gol de jugada del Tacuense. Amb 1 a 4, pocs creien en sumar, però no ha estat els cas de les palmesanes. Una bona passada de Cora Coll, l’ha aprofitada Gabi per fer el 2 a 4.
Una bona triangulació entre Pili Espadas, Gabi i Rocío ha significat el 3 a 4 que donava totes les esperances del món al Collerense. I el punt s’ha aconseguit al temps afegit, l’heroïna ha estat Rocío que ha aconseguit el seu doblet i ha fet esclatar d’alegria Ca na Paulina que a la fi ha pogut celebrar l’arribada del primer punt.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats