Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'atacant Gabi Gutiérrez ha parlat amb IB3 Ràdio de les opcions de continuar a Segona Divisió
Sis punts de diferència amb devuit encara per disputar-se. Aquesta és la distància que separa ara mateix el Collerense de la continuïtat a la categoria de plata del futbol espanyol. L’objectiu “és guanyar sí o sí aquest partit, que és fonamental per la permanència”. Són paraules de Gabi Gutiérrez al programa Esports 3 d’Ib3 Ràdio. L’atacant del conjunt de Ca’n Caimari ha analitzat el bon moment de forma de l’equip, que suma dues victòries consecutives, fet que no havia aconseguit en tota la temporada.
Els dos triomfs han estat precedits de dues remuntades. La darrera, el passat cap de setmana, quan va donar la volta a un 0-2 contra el Peluquería Mixta Friol. “El fet de no perdre mai la confiança i lluitar fins al final ens ha permès guanyar els tres punts a les dues darreres jornades”, ha indicat.
Diumenge a les 11.30 les mallorquines juguen a Valladolid contra el Parquesol Patatas Meléndez, l’equip que ara mateix marca la permanència, amb 16 punts.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren