Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els responsables d'aquests establiments esperen poder fidelitzar part d'aquesta nova clientela
Les restriccions de mobilitat derivades de l’estat d’alarma han beneficiat el comerç de proximitat. Les petites botigues de queviures i supermercats urbans han vist créixer les seves vendes fins a un 40%, segons dades del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Consum. Els responsables d’aquests establiments esperen poder fidelitzar part d’aquesta nova clientela quan hi torni a haver llibertat total de moviments. Molts dels clients que acudeixen a aquests establiments són habituals i afirmen que el que més valoren és el tracte de proximitat.
L’alimentació ha estat una de les grans beneficiades de l’estat d’alarma. Segons el Ministeri de Consum, productes com els ous, l’oli d’oliva, la carn de xot i el peix, tant fresc com congelat, han tengut importants increments en el seu consum. El producte local també ha vist créixer la seva demanda.
A més a més, molts dels establiments de proximitat d’alimentació han fet del repartiment a domicili una manera d’atendre millor als seus clients.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella