Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'entrenador del Mallorca haurà de veure des de la graderia els partits contra el Mirandés i el Màlaga
46
Per primera vegada des que és entrenador del Mallorca, Luis García Plaza no s’asseurà a la banqueta per dirigir els seus futbolistes. El tècnic haurà de veure des de la graderia els dos pròxims partits: el d’aquest dissabte contra el Mirandés a Son Moix i el del pròxim dissabte davant el Màlaga a La Rosaleda. Tot arran de l’expulsió de dilluns. El Comitè de Competició considera que els vídeos aportats per al Mallorca no desmunten l’acta arbitral en la qual el col·legiat assegurava que García Plaza va protestar aixecant els braços una decisió seva.
L’encarregat de dirigir l’equip des de l’àrea tècnica serà Pedro Rostoll. El segon entrenador del Mallorca va néixer fa 48 anys a Benidorm. La seva trajectòria professional sempre ha estat lligada a Luis García. L’ha seguit per tot allà on ha anat als darrers 15 anys. Els pròxims dos partits serà ell qui estigui al capdavant de la banqueta mallorquinista.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic