Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els treballadors diuen que el seguiment ha estat gairebé del 100%
Els serveis mínims de l'aturada parcial d'avui dematí han estat del 30%.
92A partir de les 08.00 hores i fins a les 10.00 hores la imatge d’avui diluns a moltes parades de l’Empresa Municipal de Transport (EMT) de Palma ha estat la de cues per a entrar al bus després d’alguna llarga espera. Molt d’usuaris desconeixen que avui començaven les aturades parcials que el comitè d’empresa ha convocat en protesta contra el nou borsí de conductors que ha aprovat l’EMT.
Els serveis mínims han estat del 28%, 1 de cada 3 autobusos havien de circular. Els treballadors diuen que el seguiment ha estat gairebé del 100% mentre que l’Ajuntament de Palma assegura que només ha secundat l’aturada el 37% de la plantilla, 88 treballadors dels 236 habituals en el torn de matí (dels 156 busos prevists, n’han fallat 88).
El comitè no està d’acord amb el fet que el nou borsí de conductors es farà per concurs de mèrits sense oposicions, mentre que l’empresa hi veu una motivació política.
Els gairebé 550 conductors de l’EMT estan convocats per part del comitè d’empresa a aturades parcials avui dilluns horabaixa (de 18.00 hores a les 20.00 h), així com el proper dimecres i divendres (els dies 27 i 29 de març) i a una vaga indefinida des de l’1 d’abril.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció