Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La negociació afecta el 75% de la plantilla, les 800 persones que fan feina als tallers, a recollida de residus i neteja de carrers
El comitè d’empresa d’Emaya ha decidit denunciar el conveni col·lectiu de l’any 2013. Els sindicats UGT, SITEIB, CSIF, CCOO i CGT, que sumen en total 16 representants del comitè, fan aquesta passa per evitar que es renovi automàticament l’acord que l’empresa i els treballadors varen subscriure el gener de 2013 i que és, de fet, el conveni col·lectiu vigent.
La negociació afecta el 75 per cent de la plantilla, les 800 persones que fan feina als tallers, a recollida de residus i neteja de carrers. La denúncia arriba després que el mes de juny els treballadors rebutjassin el principi d’acord per subscriure el nou conveni.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears