Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Celebra els 20 anys de carrera, jugant a cercar nous sons partint sempre del flamenc
El pianista i compositor Dorantes tocarà aquest diumenge capvespre a les 19 h al Teatre Principal de Maó. Celebra els 20 anys de carrera, jugant a cercar nous sons i colors, però partint sempre de les seves arrels, del flamenc.
Barreja aquest estil amb altres com el clàssic, del qual també té formació. Amb ‘El Tiempo por Testigo’, actualitza una vintena de temes de la seva carrera, deixant-se endur també per la improvisació. L’acompanyen damunt l’escenari el bateria Sergio Fargas i el contrabaixista Javier Moreno.
Dorantes explica que li agrada passejar per la tranquil·litat i la bellesa dels carrers de Menorca. Després d’aquesta aturada el seu virtuosisme el durà fins a Itàlia, Alemanya, Turquia i França.
És Premi Nacional Jove Creador del Ministeri de Cultura, Giraldillo de la Bienal de Flamenc de Sevilla o Premi Manolo Sanlúcar, entre moltes altres distincions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca