Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Celebra els 20 anys de carrera, jugant a cercar nous sons partint sempre del flamenc
El pianista i compositor Dorantes tocarà aquest diumenge capvespre a les 19 h al Teatre Principal de Maó. Celebra els 20 anys de carrera, jugant a cercar nous sons i colors, però partint sempre de les seves arrels, del flamenc.
Barreja aquest estil amb altres com el clàssic, del qual també té formació. Amb ‘El Tiempo por Testigo’, actualitza una vintena de temes de la seva carrera, deixant-se endur també per la improvisació. L’acompanyen damunt l’escenari el bateria Sergio Fargas i el contrabaixista Javier Moreno.
Dorantes explica que li agrada passejar per la tranquil·litat i la bellesa dels carrers de Menorca. Després d’aquesta aturada el seu virtuosisme el durà fins a Itàlia, Alemanya, Turquia i França.
És Premi Nacional Jove Creador del Ministeri de Cultura, Giraldillo de la Bienal de Flamenc de Sevilla o Premi Manolo Sanlúcar, entre moltes altres distincions.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat