Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Ha estat en un cicle organitzat per la Partituroteca i Centre de Documentació Musical de la UIB
178
Una quarantena de persones s’han acostat aquest dimecres horabaixa a la Partituroteca i Centre de Documentació Musical de la UIB per conèixer més a fons el músic Miquel Brunet. Brunet ha conversat amb el professor i divulgador musical Pere Estelrich, sobre tot allò que li ha aportat el seu ofici.
El compositor de Bunyola va iniciar-se al món de la música als 10 anys, gràcies a un professor de la Porciúncula. Tot i que es declara ateu convençut, ha afirmat que l’església “ha tengut un paper molt important en la cultura del país”. La d’aquest dimecres ha estat la quarta conversa d’un cicle que aplega compositors de renom a les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts