Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Es durà a terme el sis de setembre, dia que s'hauria de celebrar el pregó, i serà gratuït
La programació alternativa, per mor de la Covid, de les Festes de Gràcia de Maó viurà un dels seus moments centrals el sis de setembre. És el dia que s’hauria de celebrar el pregó; que no es farà, com a mínim de manera presencial. En canvi, a la plaça Conquesta, es podrà gaudir d’un concert gratuït a càrrec d’El Linares. Les invitacions es podran recollir a les oficines de Cultura i Festes.
El músic José Luís Linares ofereix aquest nou projecte amb el qual retorna a l’esperit de què defineix com a ‘fusió de rumba mediterrània’. Damunt l’escenari l’acompanyaran quatre músics amb els quals interpretarà els temes del seu darrer disc, ‘Un dia Fantástico‘, un treball que aquests dies s’està presentant per internet tema a tema.
El d’El Linares és el tercer dels concerts que l’ajuntament de Maó organitza per les festes; amb totes les mesures anticovid i comptarà amb un aforament de 350 cadires.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061