Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

S'oposen a la possibilitat de passar dels cavalls a vehicles elèctrics, com ha passat a Alcúdia
Els conductors de galeres asseguren, que duen deu anys ofegats amb mesures cada vegada més restrictives “fetes per perjudicar-nos econòmicament” i per “obligar-los”, diu Venancio Vargas, portaveu de l’Associació La Calesa, a canviar-se a les galeres elèctriques. Una alternativa que rebutgen.
Actualment, hi ha 28 llicències, i no se’n concedeix cap de nova. Passen anualment una inspecció que controla el bon estat del carruatge i de l’animal.
Davant la possible eliminació de les galeres estirades per cavalls, els menadors de Palma demanen la substitució per una llicència de taxi. Venancio Vargas, portaveu de l’Associació La Calesa assegura que és l’alternativa més “justa.” Una proposta que els taxistes, consideren desproporcionada.
Toni Bauzà, Agrupació empresarial d’Autotaxi de les Balears assegura que els menadors de galeres “han de solucionar els problemes amb l’ajuntament” perquè es consideren un “col·lectiu completament diferent.” Per la seva banda Biel Moragues, de l’Associació d’Autònoms del taxi de Mallorca assegura que no ho veu possible “ni políticament, ni jurídicament” i afegeix que “no ho consentirien.” De moment, l’Ajuntament de Palma no s’ha volgut pronunciar al respecte.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar